اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۴۹

بازیکنان راه آهن به ما کلک زدند | آن‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

سرمربی تراکتورسازی گفت: بازیکنان راه آهن به ما کلک زدند.
۲۲:۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- تونی اولیویرا در نشست خبری پس از مسابقه تیم های تراکتورسازی و راه آهن اذعان داشت: امروز مقابل تیمی بازی کردیم که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. ما به دنبال این بودیم که یک بازی خوب انجام دهیم. چند موقعیت خوب داشتیم اما تیم ما امروز آنطور که من می خواستم نبود و بچه ها نتوانستند خواسته های مرا برآورده کنند. راه آهن نشان داد که خوب سازماندهی شده و مربی آنها از ما شناخت کافی دارد. آنها با بازی مستقیم خود در نیمه اول و در نیمه دوم صاحب چند موقعیت در نیمه دوم شدند. اما اخباری دروازه بان ما توپ ها را مهار کرد اما در آخر بازی راه آهنی ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و به ما گل زدند به نظر من این کار درست نبود و آنها به ما کلک زدند. البته هنوز راه زیادی پیش روی ماست و باید از نظر فیزیکی بهتر شویم. 

سرمربی در ارتباط با بی انگیزگی برخی از بازیکنان تراکتورسازی تصریح کرد: من از اخباری راضی هستم. البته نمی توان گفت که بازیکنان بی انگیزه بودند. نمی توان به کاری که بازیکنی چون سامان انجام داد لقب بی انگیزگی داد. ما همیشه برای کسب سه امتیاز بازی می کنیم. اما تیم ما هنوز ریتم خود را به دست نیاورده و بالا و پایین می رود. اما نمی توان این را بی انگیزگی دانست. باز هم تاکید می کنم که ضمن احترام به این نظر آن را قبول ندارم. من همیشه فیلم بازی رقبا را به بازیکنان نشان می دهم اما اگر در میدان مسابقه نتوانیم گل دوم را بزنیم، این مساله به نفع حریف می شود و می تواند با استفاده از بازی مستقیم، برای رسیدن به گل اول تلاش کند. 

اولیویرا خاطرنشان کرد: باید با این 11 بازیکن اصلی و 8 نفر دیگر ادامه دهیم. نفرات ما تغییر کرده اند و مثلا یکی از آنها به قطر رفته است. ما باید با نفراتی چون عبدالله زاده، سروش و سایر جوانان خود تلاش کنیم. حتی اگر گفته شود که ما بازیکن باتجربه نداریم، اما با همین نفرات جوان انگیزه خود را حفظ می  کنیم و ناامید نمی شویم. لازم است که ضعف های خود را برطرف کنیم و بدانیم روی چه اشتباهاتی به مشکل خورده ایم. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین